hackney 12:11


gammal bild från när jag och hanna åt indiskt + drack öl hemma hos henne på odenplan.

har så många bilder jag vill föreviga, dela med mig, arkivera härifrån. london är drömskt skitigt oväntat och jag vet inte vad jag gör här egentligen men det finns ingenstans jag hellre skulle vilja vara just nu.
snart kommer massa fina hit och botar hjärtknipet som uppstår då och då pga saknad och om dagarna sitter jag i en vintagebutik och skriver och ritar och om kvällarna dricker jag öl. har med andra ord ingenting att klaga på.
 
hej.
 

Kommentarer
Postat av: ellen

hoppas du har det fint! saknar dina brev, puss

2013-10-20 @ 11:47:32
URL: http://boomboombang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0