21:09



annikas bilder.

det som vi har kämpat för i månader har tagit form och nu visar vi upp det för fulla salonger. trodde nog aldrig att jag skulle vara så genomlycklig som jag hittills fått chansen att vara när jag varit där med dem. trodde aldrig att jag kunde gråta sådana floder över en musikal och över en gymnasietid som om bara ett halvår är passé.
januari som annars alltid brukar vara en kylig månad har visats sig kunna vara så mycket mer och jag är hela tiden nervös euforisk fnittrig och fullkomligt utmattad. jag kommer sakna det
       

Kommentarer
Postat av: annika

tveklöst bästa tiden, jag unnar dig det. känner exakt samma sak.

2013-01-16 @ 15:37:48
URL: http://rymdfarkost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0