11:09

en av de få stunder på maximteatern som jag har förevigat: camilla under sin förvandling till mabel i sminklogen.

feber och halsont hindrar mig från att ta mig till dagens enda lektion, fotografisk bild. saknar tiden då min kamera inte var halvtrasig och mitt fotointresse var mer dedikerat.

imorgon inleds början på slutet - vi har tre föreställningar kvar och sedan ska vi dansa en sista musikaldans tillsammans. sedan börjar skoldagarna på riktigt igen och även om det känns fruktansvärt plågsamt nu vet jag att jag kommer sakna dem efter studenten. så låt oss göra det bästa av dessa månader för att sedan ta emot den nya friheten med öppna armar. det är precis vad jag vill göra nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0