21:14

det har varit tyst här (kanske pga att det känns som om allt har varit tyst ett tag). jag vet inte riktigt vad jag gör av mina dagar men de fylls på något sätt av arbetspass på ett nytt jobb tv-seriemarathon på netflix födelsedagar och sådant här:




på alla hjärtans dag hade jag de bästa av dejter i egenskap av amelie, chi, hanna och peddo. vi var på ett töntigt singelevent i en galleria där vi drack gratisöl.


och detta är peddos standardreaktion när jag fiskar upp kameran ur väskan och riktar den mot henne.


sedan gick vi till berns där det kvällen till ära fanns heliumballonger och en fotoautomat där man fick tränga ihop sig och ta hur många remsor man ville. önskar att det alltid var så på klubbar.

idag har jag ätit godgod lunch med amelie samt pratat studentpanik och poddat och fikat med maria. fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0