1942

det här är min vän palex.
egentligen heter hon alexandra fast det är det nästan ingen som kallar henne. första gången jag såg palex var på intagningsprovet och då lade jag egentligen inte märke till något annat än hennes milslånga ögonfransar. men med tiden har jag förstått att hon: pratar mest hela tiden om allt och ingenting (förutom när man ringer och är ledsen eller har ett problem för då är hon världsbäst på att lyssna och resonera kring lösningar), går och står som en fotbollsfarsa, är ganska grov i munnen och älskar makaroner med falukorv. dessutom har hon lovat mig en hamster.
hon är lite av min motsats och det älskar jag.

Kommentarer
Postat av: king kong

ååå makaroner med falukorv <3

2011-10-05 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0