III


hannibals analoga och detta var strax innan skolavslutningen:

malins - kyrkhäng följt av trädgårds slash takterasshäng.

i juni spenderades en kväll med dessa.

en annan begav vi oss till riddarn på lidingö och jag minns även ett telefonsamtal med sverk och maria.

sommarlovet inleddes med hotellfrukost och palmer i en vecka

och när jag kom hem var det häng med madelene malte och co.


var med svea och cora på weekday vid olika tillfällen och jag fotade sneaky i provrummet

hängde med dessa fina två

gotland: cyklade med currys familj drack kaffe och badade i stenigt vatten i underkläder.

fred och kärlek blev soligt skuttigt svettigt

lärde känna denna över en mosad flapjack på nämnd festival.
var på landet i några dagar och använde den analoga kameran och:

åkte till cora i skåne och fotade favoritbilder. vi hade gosigaste sommarjobbet på en teater där vi hällde upp rosé kokade kaffe samt åt lokalproducerad glass.
och två veckor utan kameran men bilderna finns där ändå

(andra bilden är majs och den sista är dianas)
på stationen i kristianstad träffade jag anna och paula från vrg och så startade emmaboda. tänker mest på evighetslånga fikor med hedvig lera plus baba morgonbas kaneläppelvin messmör skrillex med lovisa osv osv

och ungefär där tog juni och juli slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0