II

i april fyller alla år och min syster och madelene var först ut:

hon bjöd på middag och dagen efter konfirmerade jag:

hängde med cora samt bytte kläder.
fotade hår samt peppade inför:


köpenhamn som var det roligaste och vingligaste någonsin

på min födelsedag dagen efter hemkomst åkte jag hem till alice där vi åt pasta.

några dagar senare hängde vi i min trädgård med lantchips ariel och avocado

i maj brann det en förmiddag på kth och jag höll en flummig historiaredovisning om kalla kriget//john f kennedy. 

folket kom hem till mig för att äta nybakade scones á madelene.

var på en visning som cora gick

och hade en stillsam valborg hos hanna med sushi.

hade seriöst projekt med hugo och lukas

det hängdes i jarlaparken varje rast

barnvaktade nussiga tvillingar och deras syskon med evelina

pastamiddag hos peddo

stockholmsturism och loppis

Kommentarer
Postat av: maj

redovisningen <3<3!°°!!! näst sista bilden: handmodell right there, u got the moves $$$!!!!!!!

2011-12-23 @ 00:59:10
Postat av: anna

ahhaha ni har så fånigt små datorer älskling <3

2011-12-24 @ 23:04:41
Postat av: svez

svea.andersson1 bums. <3 saknarej

2011-12-25 @ 14:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0