IIII


var med anna och frida en kväll och träffade anis kattungar som hade förvirrade långa lemmar samt oproportioneliga tassar <3

blev veckans läsarfrukost hos frukostera dvs var omåttligt stolt.

spenderade mycket tid på roslagsbanan

kramade på celine madelene och ebb samt frukostdejtade hos paui

en annan dag tittade jag på skivor med gorillis och lilian

och sedan guidade den sistnämnda plus elliot mig till en arbetsintervju på karlaplan

fikade med sophie sverk mary

och detta är bilder som sophie tagit från hennes artonårsfest. nyckelord: rödvin + nektar det här och longboard + regnet

skolan och september började med fiskeboda och ettor samt gorillis. jobbigt men samtidigt gos såhär i efterhand
+ att jag böt upp mig i nikonväg vilket ägde!!

var på bio: vi hånade harry potter

var på loppis köpte för förstora levi's och:

klappade hästar med maria och sverkobert

åt indiskt hemma hos hanna (och jag minns inte om detta också var kvällen när vi hängde på hennes balkong med te och sa fina saker till varandra men det var i allafall hur bra som helst)

vaknade upp hos samma person

vi nollade teaterettor (amelies)

ritualen följdes upp av dramatenhäng och vi somnade

fikade på saturnus med paulina och åkte till hedvig som bor på ännu mera landet än jag och var nog ganska trasig

åt god middag hos riddarn

dansade

åt vego med vigg
oktober och dans: vi firade peddos fölsis med vegolasagne hos curry och sedan bjöds det till fest med 90-talstema samt bonden med fina

halloween i skolis och detta är carlo

höstlov och det var nog här någonstans som vi var hos anna på maskerad. annars köpte jag mest hypad tröja och var på skavlan.

dansade hejdå till oscar och martin som begav sig i en villa i skogen.

i november fyllde lilian år och vi åt på kinesrestaurang.

häng hos hanna inför cirkusmaskerad hos gorillis:


det blev december: hanna blev svartvit och mitt i allt skolkaos började vi prata om paris över kokossmoothies i sällskap av palex och alice.

roligaste projektet i roligaste gruppen. vi representerade zimbabwe och alltså <3

firade thanksgiving tack vara ebba och emelie och man sprack nästan för det var så bra

en annan helg var vi hos amelie och bytte julklappar.

rodriguez och jag sa hejdå till hedvig innan hon begav sig över att atlanten

det blev julavslutning och vi såg annas musikal på globala och de var svindlande duktiga och söta. sedan blev det lov och jag har jobbat sovit kramats läst febrat och inte fotograferat över huvudtaget.

nu är allting slut men det fortsätter ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0