nostalgierat I


januari och bild 1 malins när vi firade cora <3 2 wilburs från en gosig fest hos amanda 3 alices när jag och amanda lekte i ett badkar. annars bestod mest januari av projekt och neurotiska sammanbrott.
vi börjar på riktigt i februari för innan dess fotograferade jag praktiskt taget ingenting alls: men denna fredag bland provrum och kritvita rumpor av okänt material fyllde jag tomrum och minneskort.
samma kväll mötte jag upp hedvig: vi åkte åt andra hållet på röda linjen och tillbaks igen. orden frös till ånga och här började året i bilder

otaliga ögonblick inom skolans väggar förevigades och jag hyste en ogrumlad förkärlek till rödtonade fotografier av oklar anledning. treorna som då var tvåor satte upp macbeth och snart är det dags för oss istället.
jag och evelina gick runt på sjön och drack citronte med mjölk och jag minns att jag var stelfrusen och varm på samma gång när vi skildes åt.
palex fyllde sjutton och vi gav henne kakor från café birger.
på sportlovet var jag konfirmandledare: vi kramades drack kaffe citerade kentlåtar åkte skidor.  vendelas
det blev mars och loke var lika tillmötesgående som alltid.
spanskan på odenplan var svår och ångestladdad men vi gick alltid och köpte mat på rasterna <3
vi var vid engelbrektskyrkan och peddo ville inte vara med på bild men var hunk.
planer om frihet och köpenhamn föddes under en håltimme på saturnus.


åkte till 44 för att se anttila en gång till där vi träffade bland andra rikard hedvig och maria.
fortsatte att skildra veckodagarna: vi hade röst och rörelse som egentligen är bästa lektionen och var på studiebesök med klassen.

var med och överraskade anna på hennes fölsis hos carro där flertalet befann sig.

det blev våfflor hos hanna och jag fångade ett classic carpe diem på brodern lilla o.
var på södra latins klädbytardag.

Kommentarer
Postat av: anna

ge. mig. mera!

2011-12-21 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0